Logo
Stáhněte si všechny verze a formáty loga pro zobrazení na obrazovce a tisk. K dispozici je také speciální verze loga (černobílá) atd.
Formáty souborů
Různé formáty loga jsou vhodné pro různé použití. V tabulce je specifikováno, které formáty jsou vhodné pro které použití.
SVG | EPS | PNG | ||
---|---|---|---|---|
Lze zvětšovat bez ztráty kvality | ||||
S transparentním pozadím | ||||
Vhodné pro on‑line | ||||
Vhodné pro tisk |
Podoby loga PODA
1. čtvercová podoba loga v barvě.
2. horizontální podoba loga v barvě.
3. čtvercová podoba loga černobílá.
4. horizontální podoba loga černobílá.
5. čtvercová podoba loga bílá.
6. horizontální podoba loga bílá.
7. čtvercová podoba loga na modrém pozadí.
8. horizontální podoba loga na modrém pozadí.
V izolovaných případech lze využít bílé logo v černém čtverci a to především kvůli zdůraznění vůči ostatních prvkům v prostoru.
Druhou možností je zvýrazněné použití bílého loga s literou „O“ v meruňkové barvě, na modrém pozadí.
Podkladový čtverec vychází ze čtverce kolem samostatných liter P O D A. Vzdálenost liter od hrany podkladového čtverce je dána šířkou písmene „D“.
Podkladový prvek je vždy čtverec, ne obdélník.
Je to prostor kolem loga, kde nesmí zasahovat žádné okolní grafické elementy (loga, texty, obrázky, okraje stránky, apod.) aby nedošlo k narušení značky. Logo se ve většině případů nachází v okolním kontextu dalších prvků, od kterých se díky prostoru ochranné zóny distancuje a odlišuje. Ochranná zóna je definována výškou písmene “O” v logu.
Minimální velikost loga je 30 px v případě čtvercového loga a 20 px v případě horizontálního.
Pokud u čtvercového loga dosáhneme minimální velikosti, je vhodné zvážit využití loga horizontálního.
Kerning (úprava mezer mezi dvojicemi písmen) je definován shodnou šířkou. Výjimka je u rozpalu písmene D a A u čtvercové formy loga, kde posunem upravujeme zvětšenou mezeru danou verzálkou A.
Obecná konstrukce loga je založena na literách fontu Space Grotesk s jejich dodatečnou úpravou.
Vizuální dojem loga musí být konzistentní. Abychom toho dosáhli, řídíme se těmito pravidly, která zakazují manipulaci s logem zejména těmito způsoby.
Logo je především zakázáno jakkoliv deformovat, otáčet nebo upravovat barevnost.
Platí základní pravidlo pro použití čtvercového nebo horizontálního loga.
Pokud je poměr stran podkladu v poměru 3:2, používáme logo čtvercové s možností jeho umístění do rohů.
Pokud je poměr stran podkladu větší než 3:2 (obdélník na šířku/výšku), používáme logo čtvercové bez možnosti umístění do rohů.
Pokud je výška/šířka podkladu nižší než minimální velikost loga, používáme logo horizontální.
Pro zvýraznění sdělení využíváme meruňkovou barvu.
Pokud je pozadí podkladu tmavé, použijeme jako hlavní barvu bílou.
Pokud je pozadí podkladu světlé, použijeme jako hlavní barvu #333333.
Hlavním grafickým prvkem jsou isometrické ilustrace.
Barvy
Tyto hlavní barvy vytvářejí základní vizuální charakter značky.
Modrá
HEX | #2E2C81 |
---|---|
RGB | 46,44,129 |
CMYK | 100-97-6-1 |
Pantone | 2746 C |
Meruňková
HEX | #F1896A |
---|---|
RGB | 241,137,106 |
CMYK | 0-57-56-0 |
Pantone C | 1635 C |
Černá
HEX | #000000 |
---|---|
RGB | 0,0,0 |
CMYK | 0-0-0-100 |
Pantone C | Black C |
Gradient
OD | #f1896b |
---|---|
DO | #feb773 |
Typografie
Hlavní písmo používáme zejména na webu a v marketingové komunikaci
(tisk, digitální prezentace).
Doplňkové písmo používáme zejména v běžném odstavcovém textu a tam, kde není možné, nebo není vhodné, použít Space Grotesk.
Pokud je nemožné použít písma výše zmíněná, je možné zvolit variantu jakéhokoliv bezpatkového písma.