Sjednocujeme začátek provozní doby všech našich klientských center. Z toho důvodu posouváme otevírací dobu klientského centra v Ostravě. To můžete od 1. srpna navštívit každé pondělí a středu od 9:00 do 17:00 hodin, úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00 hodin a v pátek od 9:00 do 15:00 hodin.
Protože se neustále snažíme zkvalitňovat online podporu a způsob komunikace na dálku, kterou preferuje stále více klientů, s veškerými požadavky vám pomůžeme na telefonním čísle 730 430 430. Zde jsou vám k dispozici zaměstnanci podpory každý den od 7:00 do 19:30. Vše s vámi vyřešíme také online prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected] nebo přes Klientskou zónu, kde můžete zadat konkrétní požadavek.
Stále platíte za služby od PODY hotově na pobočce? Poradíme vám, jak můžete ušetřit. Zkuste příště místo platby v Klientském centru, kde za platbu v hotovosti zaplatíte jednorázový poplatek ve výši 50 Kč, zvolit platbu na terminálech SAZKY. K tomu můžete využít více než 5 800 míst, kde uhradíte poplatek pouze 30 Kč. Díky tomu ušetříte každý měsíc 20 Kč.
Navíc pokud chcete vrátit zařízení, které od nás máte vypůjčené nebo v pronájmu, už nemusíte chodit na pobočku osobně. Nyní můžete zařízení vrátit zcela zdarma prostřednictvím dopravní společnosti PPL. Více informací, jak při vrácení zařízení postupovat, najdete v našem návodu k vrácení zařízení.