Kde a jak vrátit zařízení?
Zařízení, které máte od nás vypůjčené nebo v pronájmu (například GPON terminál, set-top box nebo ovladač), můžete vrátit osobně v našich klientských centrech, zdarma prostřednictvím PPL nebo přes libovolnou přepravní společnost na vlastní náklady.
Jak vrátit zařízení prostřednictvím PPL?
Abychom vám vrácení zařízení co nejvíce usnadnili, navázali jsme spolupráci s přepravní společností PPL, prostřednictvím které můžete vrátit zařízení zdarma na některém z více než 5 800 podacích míst (jsou stejná jako výdejní místa).
Jak postupovat
- Oznamte nám, že nám plánujete vrátit zařízení, a to buď prostřednictvím požadavku v Klientské zóně nebo zavoláním na 730 430 430.
- Požadavek do 1 pracovního dne zpracujeme a zašleme vám SMS i e-mail s vaším smartPINem
- Důkladně zabalte zařízení do krabice a zabezpečte jej před poškozením během přepravy. Přesné pokyny najdete v návodu společnosti PPL.
- Na zabalenou krabici napište svůj smartPIN. POZOR: PIN kód můžete využít pouze na jednu odesílanou zásilku (krabici). Pokud zasíláte více zařízení, zabalte prosím všechna do jedné krabice.
- Krabici s napsaným smartPINem podejte na libovolné podací místo ParcelShop nebo do PPL ParcelBoxu, který otevřete zadáním svého smartPINu. Při využití ParcelBoxu je maximální velikost zásilky 60 x 42 x 42 cm.
Pokud nemáte s PPL ParcelBoxy zkušenosti, můžete se podívat na videonávod níže, ve kterém zjistíte, jak PPL ParcelBoxy fungují.