CO JE VOLACÍ LIMIT?
Volací limit je celkový limit čerpání služeb pro volání (GSM, VoIP) v jednom zúčtovacím období. Jedná se o:
- volání a SMS v rámci ČR,
- volání a SMS do zahraničí,
- prémiové služby, speciální linky, zahraniční roaming apod.
Váš volací limit platný u PODA a.s. naleznete v Klientské zóně v záložce Mobil→ Volací limit nebo Pevná linka→ Volací limit (dle druhu poskytované služby).
Po vyčerpání 90 % vašeho volacího limitu vás na tuto skutečnost upozorníme zdarma zasláním SMS zprávy.
Po vyčerpání 100 % vašeho volacího limitu vás rovněž na tuto skutečnost upozorníme zdarma zasláním SMS zprávy.
Při vyčerpání 100 % volacího limitu jsou vám služby omezeny do konce zúčtovacího období, případně do navýšení volacího limitu složením/úhradou zálohy. Příchozí SMS a volání na území ČR zůstávají funkční.
Jakým způsobem si navýším volací limit v průběhu zúčtovacího období?
Je potřeba uhradit částku, o kterou chcete volací limit navýšit (v hodnotách dělitelných 100 Kč), a to následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo platební kartou na kterémkoli klientském centru PODY
- převodem na účet PODA a.s., účty naleznete ZDE. Variabilním symbolem je vaše klientské číslo nebo číslo zálohové faktury. V tomto případě je nutné nás předem upozornit (např. e-mailem) na tento vámi zvolený způsob úhrady zálohy
V případě úhrady zálohy dojde k obnovení služeb a navýšení volacího limitu ihned po zaplacení částky, o kterou se váš volací limit navýší v systému PODA a.s. Pokud však máte u PODA a.s. jiný neuhrazený závazek po splatnosti, pak je pro obnovení služeb nutné uhradit i veškeré dlužné faktury.