Výpadky služeb

Dříve, než nám zavoláte

1. Vyzkoušejte první pomoc od ajťáka

Zkuste oblíbené a ověřené řešení, které často funguje – připojené zařízení vypněte a zapněte. Nepomohlo? Projděte veškeré kabelové spoje kvůli možnému poškození a zkontrolujte, zda jsou správně zapojeny. Restartujte síťové zařízení.

Většinu potíží s TV PODA vyřešíte restartováním set-top boxu. Odpojte jej na několik sekund z elektrické sítě a poté ho opět zapojte.

2. Zkontrolujte, zda máte uhrazeny všechny faktury

Může se stát, že platba neprojde, případně se připíše pozdě, nebo bez variabilního symbolu. Zkontrolujte v Klientské zóně, že máte všechny faktury uhrazeny.

3. Otestujte funkčnost oblíbených stránek

Většina stránek funguje, jen některé vaše oblíbené služby se nenačítají? Zkuste použít jiný prohlížeč nebo se podívejte, zda nemají zrovna výpadek:

4. Podívejte se, jestli není chyba ve vaší síti

Zkontrolujte, zda je zařízení správně připojeno do sítě. Nejčastěji svítí v liště START vedle hodin ikonka s připojením. Pokud jste připojení k síti, ale ne k internetu, bude nejlepší kontaktovat naši Zákaznickou linku.

Pokud se na obrazovce PODA TV objeví chybová hláška (Error2 nebo jiná chyba), raději nám zavolejte – naši kolegové budou vědět, jak postupovat.

5. Když nic nezabírá, dejte nám vědět

Každý den od 7:00 do 19:30 můžete telefonicky kontaktovat naši Zákaznickou linku na čísle 730 430 430. Kdykoli nám napište na e-mail [email protected] nebo se ozvěte prostřednictvím Klientské zóny.

Padá vám domácí Wi-Fi?

Výpadky a kolísání rychlosti mohou být způsobeny Wi-Fi routerem nebo špatným výběrem kanálů pro bezdrátovou síť. Pokud připojení přes kabel funguje správně, ale bezdrátové ne, zkuste v nastavení Wi-Fi routeru změnit kanál sítě na jiný, který je méně obsazený cizími sítěmi.

V mobilním zařízení si vymažte uloženou síť a přihlaste se do ní znovu. Vymažte si uložené sítě od sousedů, může docházet k přepojování zařízení na tyto sítě a připojení se stane nestabilním. Pokud ani to nepomohlo, doporučujeme stávající Wi-Fi router nahradit výkonnějším.

Zdá se vám, že rychlost internetu není dostatečná?

Jak zjistit aktuální rychlost připojení k internetu?

  • Rychlost připojení vždy měřte na zařízení, které je propojeno kabelem v síťové jednotce (routeru, ONU zařízení).
  • Je vhodné před zahájením měření vypnout všechna zařízení, která aktivně využívají internet.
  • Rovněž ukončete na měřeném zařízení všechny aplikace, které mohou ovlivňovat rychlost připojení.
  • Také je důležité opakovat měření rychlosti během celého dne a výsledky si zapisovat.
  • Pokud rychlost připojení neodpovídá běžně dostupné rychlosti pro váš tarif, kontaktujte Zákaznickou linku.
730 430 430 Zákaznická linka Rádi vám zodpovíme jakékoliv dotazy. Na telefonu jsme každý den od 7:00 do 19:30.
[email protected] Administrativní podpora Máte dotazy týkající se plateb, vyúčtování, přepisu služeb či dalších administrativních záležitostí? Napište nám, rádi vám se vším poradíme.
[email protected] Technická podpora Pokud vás zajímají informace technického charakteru, kontaktujte nás na této e-mailové adrese.

Zpráva byla úspěšně odeslána.

Děkujeme. Brzy vás budeme kontaktovat.

Nepodařilo se odeslat formulář.

Zkontrolujte prosím svoje internetové připojení nebo kontaktujte Zákaznickou linku na čísle 730 430 430.

{{contactFormErrors.name}}
{{contactFormErrors.email}}
{{contactForm.message.length}} / 600
{{contactFormErrors.message}}

Vaše zpráva se odesílá. Moment strpení, prosím.