Obrazovka je černá a v rohu se střídají symboly HDMI 1, HDMI 2, TV, AV. Jak tento problém vyřešit?
Na ovladači k vaší televizi vyhledejte tlačítko Source a vyberte správný HDMI vstup.
Na obrazovce vidím napsáno „Není signál“. Co s tím?
Jednou z příčin může být, že nemáte set-top box připojený v síti. Pokud na něm svítí zelená LED dioda, znamená to, že je zapnutý. Zkontrolujte, zda je správně propojen kabel mezi TV a set-top boxem.
Vůbec mi nefunguje televizní vysílání. Co mám dělat?
Set-top box
Na set-top boxu zkontrolujte, zda je propojen s televizí. Restartujte ho a přesvědčte se, že na televizi máte nastaven správný vstup. Pokud se nic nezmění, zkuste HDMI nebo SCART kabel zapojit do jiného portu. Nezapomeňte jej po změně také přenastavit v televizi.
Chytrá TV
Zkontrolujte, zda máte svou TV připojenou k internetové síti.
Nehraje mi některý z programů, ostatní jsou v pořádku. Kde je chyba?
Pokud nefunguje některá stanice z programové nabídky, kterou máte objednanou, kontaktujte podporu PODY (730 430 430).
Obraz je širší/užší než obrazovka. Čím to je?
Je to způsobeno nastavením vaší TV. Vyhledejte v menu vaší TV položku k nastavení obrazu a zkuste nastavení změnit.
Obraz není kvalitní – trhá se, tvoří se čtverečky. Co s tím?
Zkuste restartovat set-top box, případně restartovat chytrou televizi nebo internetový modem. Pokud restart nepomůže, obraťte se na podporu PODY.
Proč mi nefunguje zvuk?
Vyzkoušejte, zda zvuk nefunguje na jiných kanálech. Pokud na žádném nefunguje, zkontrolujte, zda není ztlumený ovladačem set-top boxu nebo televize. Jestliže zvuk ztlumený nemáte, zkuste restartovat set-top box nebo zapojit HDMI kabel do jiného portu ve vaší televizi.
Zvuk není synchronizovaný s obrazem. Jak tento problém odstranit?
Set-top box
Zkuste restartovat set-top box. Pokud to nepomůže, obraťte se na podporu PODY – chyba pravděpodobně není na vaší straně.
Chytrá TV
V případě, že problém přetrvává, kontaktujte podporu PODY – chyba pravděpodobně není na vaší straně.